söndag, oktober 19, 2008

Personligt meddelande på Tradera

Okej. Jag får väl erkänna då. Jag har blivit en traderaoholic. Jag surfar runt mycket, bjuder på en hel del, fajtas om vissa saker och vinner lite lagom. Nu ska jag börja sälja lite grejer också och tänkte att det kunde vara trevligt att skriva ett sånt där personligt meddelande. Sagt och gjort och upplagt. Men vad tycker ni? Är nåt konstigt? Saknas nåt? Är nåt överflödigt? är jag trevlig?

Hej!

Som köpare på Tradera är jag noga med att betala så snart jag kan och jag lämnar alltid omdömme när jag har fått hem och packat upp varan. Skulle du som säljare inte höra av mig inom rimlig tid, så skicka gärna ett påminnelsemail!

Som säljare är jag ny på Tradera, men min ambition är att skicka vinnarmail så fort auktionen är avslutad. (Jag mailar från Gmail, tyvärr har gmail-mail en tendens att fastna i skräppostfiltret hos hotmail, så hör du inget från mig så kika där!) Frakten
anges oftast i auktionen och jag försöker alltid packa lätt och säkert. Skulle du vinna fler än en av mina auktioner så sampackar jag gärna! Jag ansvarar inte för leveransskador och förseningar som uppkommit under postens hantering av
varan.
Jag förväntar mig betalning till mitt SEB-konto inom en vecka efter avslutad auktion, men kan säkert komma överens med köparen om annat om det skulle behövas. Om betalning uteblir skickar jag ett påminnelsemail. Ange ditt användarnamn när du betalar!

Traderas omdömmessystem är ett ypperligt hjälpmedel för både köpare och säljare, därför är jag noga med att lämna omdömmen efter avslutad affär och hoppas att du också är det!

Allt jag säljer är begagnat om inget annat anges. Det mesta är dock i bra skick, eventuella skador och defekter beskrivs i auktionstexen.

Happy Bidding!

Med vänliga hälsningar
HeaHelena

3 kommentarer:

Anna sa...

är du svenska fröken eller?
en hel uppsats vännen men det är ju fin svenska så.... ;D

Helena sa...

oj! Är det FÖR långt då?

Anna sa...

tja, jag tror att få kommer att läsa allt. men budskapet går ju fram i alla fall.
skulle du läsa allt om det var så långt?
(hoppas du inte blir arg på mig nu.... - det var bra skrivet!)