fredag, oktober 31, 2008

Upp till bevis

Idag hade vi konferens på jobbet där vi utformade vår arbetsplan. Vi hade ett utkast att arbeta utifrån och det gick rätt bra. När vi kom tillbaka till skolan efter lunch bestämde jag mig för att skriva rent det hela. Klockan 16 gick kollegorna hem, jag satt kvar till 17 då jag ansåg mig färdig och gick hem. På vägen hem kom jag på en del saker jag ville ändra och packade upp datorn igen när jag kom hem. Sen satt jag och småpillade med dokumentet till 19-tiden ungefär.

Så skickade jag ett MMS till en kollega med en bild på dokumentet och texten "Nu är den klar! :-)". Svaret kom ett par timmar senare "Du e go, det värsta e att du mycket väl hade kunnat gjort det. Trevlig helg." Hmm... Är det så illa alltså? Jag ÄR ju klar.... Jaja, det är väl upp till bevis...

Svärföräldrarna är här och M och hans pappa jobbar och sliter i källaren. Imorrn ska jag och svärmor åka och shoppa!

:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Tycker du bloggar rent för lite. Nu får du skärpa dig snäckan!
Kram Lina