onsdag, juni 25, 2008

Lista

Lilla Mamman utmanade mig med en lista. Så here it is!

1. Sommarplaner: Måla uterummet, få massa vänner på besök, åka till Rhodos.

2. Mest nöjd med: Min första klass.

3. Last: Sötsaker och snacks... Småäter alltid...

4. Vad hänger på väggarna: Tapeter

5. Relation till mejlen: Hatkärlek. Väntar på svarsmail från jobbsökandet men om man får mailsvar är det ju nej tack så det är inte så kul...

6. Skrattade senast: Nyss, åt en kompis på msn. :-)

7. Nojor: Att aldrig få en egen klass igen. Och min Oro.

8. Favoritresmål: Just nu Rhodos. Men Nya Zeeland åker jag gärna tillbaka till. Kanske Thailand också.

9. Favoritråvara: Turkisk yoghurt.

10. Favoritredskap i köket: Stavmixern kanske...

11. Hemlig kunskap: Alltså. Jag skryter ju om alla mina kunskaper så jag kan inte komma på någon....

12. Skrek senast till mina barn: "Dags att stääädaaaa vi ska gå iiiin!!"

Inga kommentarer: