måndag, juni 16, 2008

Helgen

Det har hänt mycket de senaste dagarna! En del håller jag för mig själv men det mesta delar jag nog med mig av!

I fredags åkte jag och M upp till sthlm. Lillasyster hämtade oss på Bromma och sen åkte vi hem och käkade som bekant sushi. Jag kan kanske inte säga att det var gott direkt, men helt okej var det. Och man fick ju vin till! Efter maten la sig M på soffan och syrran åkte iväg för att träffa en kompis. Jag knatade över till familjen H, min barndoms grannar och vänner. Den familjen är lika rubbad som min egen. Mycket trevligt. (jag hoppas ni läser det här nu, ni har ju faktiskt lovat! ;-))

På lördag förmiddag gjorde vi typ ingenting. Tror jag. Minns inte riktigt... Anyway. Klockan 14.20 jag jag i alla fall färdig sjörövare och pappa skjutsade mig till Sollentuna, vi plockade upp kompis M och anlände bland de första till piratfesten. Pappa var impad av sjörövarflaggan i flaggstången. :-)

Jag var lite orolig att jag skulle få det tråkigt på festen eftersom jag bara kände två personer men det visade sig vara helt obefogat. Världens roligaste fest!!!! Härliga människor och såååå välarrangerat!!!! Tack älskade C! Jag kommer på nästa fest med, om jag får! ;-)

M var på whiskeyprovning med kompis J. De hade jättetrevligt! Om ni vill veta mer får ni fråga. Jag har inte så bra koll...!

Igår var vi till Åkersberga och hälsade på familjen PU. Emigranterna. Mycket trevligt som vanligt!!! Så mysigt att se lille V leka med M. :-)

Hem till mams och paps och äta middag och sen till flyget igen. Och hem... Lagom slita imorse men det var det värt!

Tack för en trevlig helg alla ni inblandade!

puss & kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du får komma på nästa fest. Tack för att du bidrog till partandet. Nästan lite sorgligt att det är över.