torsdag, december 03, 2009

Jodå

Jag orkade vakna i tid för att titta på julkalendern på TV, men jag tyckte inte att den var nåt vidare så jag slumrade mig igenom den. Igår såg jag avsnittet på SVTplay på kvällen och idag blir det antingen på TV om en dryg timme eller på SVTplay senare ikväll. Även om jag inte är ett fan tycker att jag det tillhör min allmänbildning som lärare i en fyra att se det med ett halvt öga åtminstone.

Radiokalendern; Nelly Rapp - en gastkramande jul, är däremot riktigt bra. Tycker jag. Vi lyssnar på den tillsammans i klassen, via webbradion då. Det är riktigt mysigt med tända ljus och lucköppning.,. Måste bara fixa ett par högtalare till datorn så att det hörs lite bättre.

2 kommentarer:

Anna sa...

här älskar vi SupersnällasilverSara :D

Helena sa...

:-) Känner inte riktigt att jag är rätt målgrupp. Det är mest det... :-)