söndag, april 26, 2009

Uppdatering 2

  • Träna check!
    Jag är mycket stolt över att jag kom dit, gjorde de flesta övningarna efter bästa förmåga och sen inte hade några bekymmer med att orka cykla upp för backen på hemvägen... :-)
  • Lämna tillbaka Mamma Mia check!
    Inga konstigheter...
  • Fönstershoppa check!
    Det blev ett par skor också, se nedan!
  • Kolla om jysk har nåt som jag kan ha på pianopallen check!
    Det hade de inte.
  • Njuta av sommarvädret check!
  • Städa nästan check!
    Plockade undan lite bara.
  • Sätta upp torkvindan (undrar var den är?) check!
    Den var i gröna skjulet men jag vet inte om jag vill hänga ren tvätt på den...
  • Tvätta
    Nä, kanske idag?
  • Se på film eller nåt check!
    The Terminal. Mysig film! Jag gillade den!

Inga kommentarer: