tisdag, april 28, 2009

Kommer det hålla?

Okej, så här är det: Jag har börjat träna. På Friskis & Svettis. Första gången var på påskafton. Efter det blev jag sjuk och kunde inte träna på nästan två veckor. Så andra gången blev i lördags. Sen blev det igen igår, och så idag. Och jag funderar på allvar på att träna imorrn med. Sen är det ingen friskis förrän på måndag då sommarterminen börjar. Sommarterminens start sammanfaller med min kära mors visit hos mig i metropolen... Så det kommer inte bli träning förrän nästa onsdag igen. Hur många tror att jag bangar? Jag är lite skeptisk själv... Kommer min nyfunna träningsmoral att hålla? Kommer jag de facto gå på gympa ett par ggr per vecka framöver också?

Ni kan väl försöka peppa mig lite?

Och föreslå nu inte att jag ska ut och springa under helgen. Kommer inte att hända.... ;-)


På torsdag kommer M hem! Lovely!

2 kommentarer:

Anna sa...

heja heja!!!
och du, jag skulle aaaaaaaaldrig föreslå att du skulle springa - det är jävulens påfund I'm telling U!

anni sa...

Lovely.... om jag peppar dig att träna... peppar du mig att inte träna för mycket...?! ;-)