måndag, mars 16, 2009

Nytt på gång

De händer mycket här hemma just nu! I går flyttade vi in datorn i det fina arbetsrummet a.k.a lila rummet! Jag tycker datorn ser fin ut på det nya skrivbordet och M tycker att det är toppen eftersom basen blir bättre. Det var nåt om att försärkaren får en resonanslåda där den står under skrivbordet och extraknäcker som fotstöd.

Idag åkte vi och hämtade nya soffan och i skrivande stund svär M över skruvarna eller benen eller både och... Tro nu inte att jag sitter här och latar mig och låter honom göra allt jobb. Nej nej. Jag hjälper till, men bara när jag får tillstånd. Just nu är jag tillsagd att hålla mig ur vägen... Säkrast att lyda... ;-)

Jag borde tvätta och på allvar fundera över vad jag ska ha med mig till Thailand. Och vad sjutton ska jag ha på mig när vi åker hemifrån? Vill ju ha så lite packning som möjligt med mig men nåt säger mig att det inte är shorts-och-linne-väder i Skåne på söndag... Undra förresten om jag äger några shorts som passar? Måste verkligen börja reka imorrn...

Inga kommentarer: