tisdag, mars 17, 2009

Hörselskydd

Jag sitter i arbetsrummet med hörselskydden på. På stereon i vardagsrummet spelar M alldeles för hög och för dålig musik och i källaren sågar han äntligen itu det gamla strykbordet som vi fick med huset. Nu ska Ms gamla skrivbord ner där. Egentligen är det ruskigt dålig timeing att nya soffan kom innan vi åkte precis eftersom den ju kräver en möbelrokad. Men samtidigt är det guld värt. I påsk ska vi ha gäster och det är ju rätt kul att kunna visa upp ett hem som faktiskt är både beboligt och trivsamt.

Jag har börjat packa men inte är det mycket. Har bara lagt fram lite lite kläder som jag kanske kanske ska ha med mig. Men men.... Jag får väl sätta fart imorrnkväll eller på torsdag efter jobbet. Måste flytta in ljudböckerna i iPoden också. Och kolla igenom vad jag har för böcker. Nån som har någon bra utläst pocketbok att låna ut?

Inga kommentarer: