torsdag, november 27, 2008

Glömsk

Precis innan jag gick hem från jobbet idag (ca 15.25) öppnade jag kylen och ställde in en kanna med saft. Då såg jag den. Mitt framför näsan på mig låg den. Min lunch. Helt orörd. Jag hade visst glömt bort den... Jag har inte varit hungrig och det tyder ju på att jag inte mår så bra. Jag borde inte ha jobbat idag inser jag nu när jag har kommit hem. Men jag var pigg när jag började klockan 7 i morse och kände inte av njuren förrän vid 10-tiden när jag hade bakat i ett par timmar. Då tänkte jag att jag går hem när jag bakat klart. När jag hade bakat klart var det bara 2 timmar tills jag skulle gå hem så jag tänkte att jag ju kan stanna. Sista kvarten var ingen hit så det är riktigt skönt att vara hemma nu!

Vi kom hem från sjukhuset klockan ett i natt. Somnade tidigast halv två och var uppe halv sju i morse. Jag är trött...

Ser att bilden på armen inte blev så bra. Men jag är blålila i hela armvecket och har ett blåmärke på sidan också... Aj...

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars liten!