måndag, november 30, 2009

Saker jag faktiskt har gjort nu...

  • Fixa adventsbelysningen
  • Rätta matteböcker
  • Ringa en vän
  • Leta fram adventsljusstakarna, dekorera dem och sätta i ljus
  • Ge bloggen en makeover
  • Kolla att vi har potatis hemma så vi slipper åka och köpa det
  • Planera nästa veckas jobb
  • Ringa en till vän
  • Dammsuga (men det kan ha varit någon annan som gjorde det...)

Saker jag inte har gjort:
  • Tvätta duken i köket
  • Plocka undan på golvet i vardagsrummet
  • Rensa garderoben
  • Skriva klart omdömet till den sista eleven - om ni bara visste hur skönt det kommer kännas när det är klart!
  • Slå in julklappar
  • Frosta av frysen
  • Pyssla julkort
  • Planera jultemat för sista veckan


Dessutom har det tillkommit saker:
  • Tvätta duken till mitt skrivbord som kollega C spillde yoghurt på.
  • Strukturera upp mitt sagotema.
  • Kolla om vi ska laga nån julmat.
  • Köpa julklappar
  • Köpa en julstrumpa till L
  • Koka knäck
  • Baka peppisar
  • Rensa papper.

1 kommentar:

Anna sa...

jag gillar män som dammsuger, när kommer han hit??