lördag, maj 23, 2009

Lördag

Idag har vi varit en vända till tippen, M har iofs varit där två ggr... Premiärtur på "nya" systemet här i stan med...... SJÄLVPLOCK! Värsta nymodigheten!! ;-) De öppnade väl för ett par veckor sen, en månad kanske? Men vi har inte varit dit förrän nu. Vi har ett rätt så bra förråd i källaren om man säger så. Nu behövde jag cider och det har vi inte hemma, därav shoppingturen.

Jag har flyttat in i mina garderober och lite i Ms. Och för en gångs skull har jag upptäckt att jag har mindre kläder än vad jag trodde. Det gillar vi. Har två stora säckar i källaren med kläder som ska slängas/skänkas/säljas... Ska bara orka.


På onsdag ska jag SHOPPA! Nån som behöver nåt?

1 kommentar:

Anna sa...

HERREGUD!
du ska få ett uppdrag - se till att någon säljare i mitt område tar kontakt med mig!! att få tag på någon via deras hemsida har inte funkat...
kan du göra det??
tack!