måndag, augusti 25, 2008

Tyst....

Jag har varit tyst på sistone... Har inte haft nån blogglust bara... Jag ska försöka hitta den igen. Jag lovar.

Jag har ju fått ett jobb. Jobbar på fritids på en skola här i stan. Allt är fortfarande nytt och förvirrande. Men jag börjar känna mig som hemma där också. Jag trivs i alla fall!

Sitter i soffan och ser på The Beach. M ligger i sängen och är sjuk stackarn.... Jag ska lägga mig snart jag med. Sov iofs länge idag så jag är inte trött... Vi var på fest i Malmö igår, mycket trevligt.


Äh, märker ni hur hackigt jag skriver? Det är för att blogglusten inte är på topp....

sorry

återkommer

xoxo

3 kommentarer:

Anna sa...

man kan inte alltid vara på topp!
se bara på mig... ;D
kram

anni sa...

Tur att jag alltid är på topp då...eller ;-)
Älskade Hea, du bloggar när du vill och kan. Vi finns alltid här för dig!

Anonym sa...

Saknar ditt bloggande, framför allt som vi inte träffas numera.
Saknar inte bara ditt bloggande, saknar hela dej!!!!! Kramisar K